9.7.10

MANELE 2010 PAGINA 7



Lele - Colectia Europetrecere Vol.2 ABUM FULL
Radionomy_04-07-2010_15-19-56.bak

16. DjSanto & Damany - Ya ma ya.mp3

15. Sasha, Renata, DjSanto & Damany - Sagapo nu fac misto.mp3

14. Bogdan Artistu - Haide zi ce vrei!.mp3

13. Copilul de aur - Tatal meu este model.mp3

12. Vali Vijelie - M-am saturat sa fac bine.mp3

11. Fratii de aur - Doi golani de Dorobanti.mp3

10. Lele - Tigancusa ce frumoasa esti!.mp3

09. Lele - Alo da Politia!.mp3

08. Lele - Number one.mp3

07. Lele - N-am iubit pe nimeni.mp3

06. Lele, DjSanto & Damany - Danseaza ca Lele.mp3

05. Lele & DjSanto - Am muzica in sange.mp3

04. Lele & DjSanto - Micutul vagabond.mp3

03. Lele, DjSanto & Damany - Azi e ziua ta.mp3

02. Lele & DjSanto - Dema parai.mp3

01. Lele, DjSanto & Da


Alex de la Orastie si Lorenna Vol.1


10. Alex si Lorenna - Pe cuvantul meu.mp3

09. Alex - Anii astia ce ii am.mp3

08. Alex - Ieri nevasta m-a rugat.mp3

07. Alex - Domnisoara domnisoara.mp3

06. Lorenna - Tigane a dat dragostea in tine.mp3

05. Lorenna - Mi-am dorit prea mult baiat.mp3

04. Lorenna - Iubi iubitel.mp3

03. Alex - Doamne prietenii mei.mp3

02. Lorenna si Alex - Mi-a luat mintile golanu.mp3

01. Alex si Lorenna - Hai tiganco de ghiceste.mp3



Florin Salam - sa moara lumea de necaz ALBUM FULL


17. Florin Salam si Roxana - Si cu ochiul de la spate.mp3

16. Florin Salam - Da da da dusmani mei.mp3

15. Florin Salam si Roxana - Lumea e rea.mp3

14. Florin Salam - Voi fi al tau vei fi a mea.mp3

13. Florin Salam - Unde ma duci iubirea mea.mp3

12. Florin Salam - Te iubesc Je t'aime I love you.mp3

11. Florin Salam - Parca sunt blestemat.mp3

10. Florin Salam - Cand ai plecat pe langa mine.mp3

09. Florin Salam si Cristi Dorel - Nu mai stau cu tine.mp3

08. Florin Salam - Stau in genunchi in fata ta.mp3

07. Florin Salam - Tu esti visul meu.mp3

06. Florin Salan si Jazzline - Frumusete ca a ta.mp3

05. Florin Salam - Viata nu e cum crezi tu.mp3

04. Florin Salam si Mihaita Piticu - Astazi cand ajutati pe cineva.mp3

03. Florin Salam - Daca voi nu m-ati iubi.mp3

02. Florin Salam - Dragoste fi blestemata.mp3

01. Florin Salam - Sa moara lumea de necaz.mp3



Etno petrecere -2 2010 ALBUM FULL

15. Florinel - Pui de drac.mp3

14. Lusu si Suzana - Tu frumoasa eu gelos.mp3

13. Alex de la Orastie si Laura - Bani pentru mine sunt niste
hartii.mp3


12. Mihaela si Iliuta - Cel mai al dracu.mp3

11. Nelut Peste - Ce e mai rau ca si criza.mp3

10. Puiu Codreanu - M-o invatat mama de mic.mp3

09. Lorena - Unde s-au dus Doamne anii mei.mp3

08. Laura - Orice suflet are in gand.mp3

07. Liviu Mititelu - Schimba-mi Doamne soarta mea.mp3

06. Diana - Noaptea iubesc ziua cant.mp3

05. Florinel - Ar vrea tata sa ma-nsor.mp3

04. Florin Peste - Sunt un mare teleleu.mp3

03. Alex de la Orastie - Eu am fost cel mai al dracu.mp3

02. Alex de la Orastie si Diana - Mama ce barbat mi-am luat.mp3

01. Alex de la Orastie si Narcisa - Tronc dog hodorong.mp3



Etno petrecere la romani ALBUM FUL

15. Nelut Peste - M-am indragostit.mp3

14. Andrei si adrian Cristea - Bat-o vina dragostea.mp3

13. Rudi - Omul binele nu-l simte.mp3

12. Hari - Azi beau vinul.mp3

11. Alex de la Orastie - Nu ma insor taicuta.mp3

10 Ioan Artur-Sus paharul sus.mp3

09. Lorena - Petrecere la romani.mp3

08. Diana - La omul sarac.mp3

07. Rudi - Mirilor casa de piatra.mp3

06. Hari - E ziua nevesti mele.mp3

05. Liviu Mititelu - Multu mi-e dor.mp3

04. Cristian Rizescu & Dana - Plange tata dupa mine.mp3
03. Diana - Cine are frati.mp3

02. Lorena - Mai ti minte mai barbate.mp3

01. Alex de la Orastie - Asa nunta.mp3



Florin Salam - Frumusete ca a ta ALBUM FULL
14. Florin Salam - Te iubesc oriunde ai fi (LIVE).mp3

13. Florin Salam si Mihaita Piticu - Astazi cand ajuti pe cineva.mp3

12. Florin Salam si Cristian de la Londra - M-a umilit iubirea ta
(LIVE).mp3


11. Florin Salam si Crsiti Dorel - Te iubesc dar nu mai stau cu
tine.mp3


10. Florin Salam - Vino Salame langa mine (LIVE).mp3

09. Florin Salam - Viata nu e cum crezi tu.mp3

08. Florin Salam - Tu esti visul meu.mp3

07. Florin Salam - Stau in genunchi in fata ta.mp3

06. Florin Salam - Pentru tine mor.mp3

05. Florin Salam - Italia meu cajau (LIVE).mp3

04. Florin Salam - Frumusete ca a ta.mp3

03. Florin Salam - Daia mai beau cateodata (LIVE).mp3

02. Florin Salam - Daca voi nu m-ati iubi.mp3

01. Florin Salam - As renunta la tot (LIVE).mp3


F. Salam, Adrian Minune & Cristi Nuca - Trio de aur ALBUM FULL
14. Adrian Minune - Te iubesc nevasta mea.mp3

13. Simona - De ce plang din dragoste.mp3

12. Adrian Minune - Ma uit la copii mei.mp3

11. Florin Salam - Iarta-ma.mp3

10. Florin Salam - Pamela Anderson.mp3

09. Florin Salam - Lumea-i rea.mp3

08. Cristi Nuca - Nu mai vreau sa iubesc.mp3

07. Cristi Nuca - Cred in tine.mp3

06. Florin Salam - Nu ai putere sa mai aduci atata suferinta.mp3

05. Cristi Nuca - Cred in tine (House Version).mp3

04. Cristi Nuca - Ai nu dar cand dansezi.mp3

03. Adrian Minune - Resiz se las.mp3

02. Florin Salam - Ce soarta blestemata am avut.mp3

01. Florin Salam - Eu stiu ca am sa mor odata.mp3


Alex & Laura - Te-am ales

14 Trupa Lu' Peste - Romanes love story.mp3

13 Alex & Laura - A venit politia.mp3

12 Alex & Laura - Unde oare s-a dus dragostea.mp3

11 Alex & Laura - Jumatatea mea.mp3

10 Alex & Laura - A trecut un an.mp3

09 Alex & Laura - Azi sunt singur in ograda.mp3

08 Alex & Laura - Jura pana la moarte.mp3

07 Alex & Laura - Greu ii in strainatate.mp3

06 Alex & Laura - Ca tu Doamne ai lasat.mp3

05 Alex & Laura - Nora pentru mama.mp3

04 Alex & Laura - Cea mai mare bogatie.mp3

03 Alex & Laura - Floare rara e norocul.mp3

02 Alex & Laura - Cand imi dai gurita-n zori.mp3

01 Alex & Laura - Te-am ales.mp3

Campionii 2010 Vol.1

Stefan de la Barbulesti - Eu am scoala vietii.mp3

Nicolae Guta & Denisa - As da timpul inapoi.mp3

Nicolae Guta - Dusmanii mi-ar lua norocul.mp3

Nek, Claudia & De Marco - Vorbe goale.mp3

Mihai Priescu & Don Genove - M-a miruit Dumnezeu.mp3

Liviu Mititelu - Plangem, radem impreuna.mp3

Florin Peste & Diana si Play Aj - De vina sunt doar eu.mp3

Denisa - Eu mor dupa tine.mp3

Cristian Rizescu & Daniela Gyorfi - Departe cu tine.mp3

Copilul de Aur - Ce noapte grea.mp3

Adi de la Valcea & Susanu - Mai bine beau pana-n zori.mp3


Iar am dat-o in bara2010

Tinu Verssezan - Lasa-ma mandruto.mp3

Sanziana Toader - Si-a luat Gheorghe celular.mp3

Sanziana Toader - Nu m-ai dus la mamaia.mp3

Raoul - Tot am zis ca no-i mai bea.mp3

Nicu Vesa - Daca n-as bea si as petrece.mp3

Nicu Vesa - Azi noapte m-am dus la una.mp3

Nicu Paleru - Vreau sa rup o floare.mp3

Nicu Paleru - Anii care trec din viata.mp3

Nicolae Guta - Nasul.mp3

Nicolae Gita - Iar am dat-o in bara.mp3

Lucian Dragan - Cand ma imbat si cheltui bani.mp3

Florin Crisan - Mandrelor mandrutelor.mp3

Autentic - Pentru bani si pentru bine.mp3

Autentic - Haide inimioara.mp3

Alex & Laura - Sa nu iti treaca vreo idee.mp3

Alex - Am multi prieteni.mp3



Manele de Litoral Vol.1

Susanu - Cand ma-ncalzesc.mp3

Romeo Fantastik & Susanu & Cora - Goale.mp3

Romeo Fantastick - Femei in calduri.mp3

Nicolae Guta, Cristi Dules, Susanu & Don Genove - E vara e
aventura.mp3


Mr. Juve - Ridica fustita.mp3

Mr. Juve - Pe litoral.mp3

Mr. Juve - Au venit caldurile.mp3

Liviu Pustiu si Di Gianno - Goale , goale.mp3

Liviu & Susanu - Vara asta.mp3

Kartel & Susanu - O zi de vara.mp3

Edy Talent - Ma distrez pe litoral.mp3

Brandy - Vara asta ma distrez.mp3



Vara Manelo Mania 2010

Nicusor Guta - Nu te iubesc.mp3

Nicusor Guta - Fericirea.mp3

Nicusor Guta - Dusmanilor.mp3

Geo No1 - Ca o stea ai aparut.mp3

Eugen Orientalu - Tu sti sa imi dai iubire.mp3

Denisa - Poti sa ai de toate-n viata.mp3

Denisa - Banii, banii.mp3

Cristi Dules - E vara si iubesc.mp3

Cristi Dules - Cine.mp3

Copilul de Aur & Don Genove - Nu ma vor parintii tai.mp3

Alinu AJ (ex- Play AJ) - Ai plecat din viata mea (arabian sound).mp3

Adriano Pustiu - Iubirea mea.mp3

Sunt tigan emancipat am masina si palat ALBUM FULL

10. Nicusor Guta - Sunt tigan emancipat am masina si palat.mp3

11. Margel Pintea - Am bani si afaceri mari.mp3

09. Nicusor Pascu - De ce Doamne mi-ai dat o nevasta rea de cap.mp3

08. Nicusor Pascu - Doamne ce mi-a venit mie.mp3

07. Marcel Pintea & Felicia Pascu - Am o nevasta geloasa.mp3

06. Nicusor Guta - Au nu-ti mai tace muiere gura.mp3

05. Dinescu - Iara beau si ma-mbat.mp3

04. Leo & Nicusor Guta - Cand e fericit tiganul.mp3

03. Nicusor Guta - Cum sa n-auda dusmanii.mp3

02. Bambo - M-am oprit aseara-n drum.mp3

01. Costel Ciofu - Astazi daca am un nume.mp3


Florin Salam & Mihaita Piticu - Cum sa fac ALBUM FULL10-06-2010

13. Mihaita Piticu & Adrian Minune - Cum sa fac.mp3

12. Mihaita Piticu & Florin Salam - Astazi cand ajuti pe cineva.mp3

11. Mihaita Piticu - Mihaita Piticu si sistemu lui Live.mp3

10. Mihaita Piticu - Te iubesc ca un nebun.mp3

09. Mihaita Piticu - Aseara am primit un mesaj.mp3

08. Mihaita Piticu & Selciuk - Te razbuni pe mine.mp3

07. Mihaita Piticu & Leo de Vis - Am o gagica fitza.mp3

06. Mihaita Piticu - Oana mea.mp3

05. Mihaita Piticu & Florin Salam - Viata nu e asa cum crezi.mp3

04. Mihaita Piticu & Cristi Dorel - M-am certat cu mama ta.mp3

03. Mihaita Piticu - Ai suflet de caine.mp3

02. Mihaita Piticu & Adrian Minune - Am sa bag doua ziare.mp3

01. Mihaita Piticu & Florin Salam - De cand mi s-a nascut fata.mp3



SATRA ALBUM FULL
10-06-2010
11.Sorina - Sunt Femeie Cu Noroc & Radio Star Dj.mp3

10.Violeta Lumina Vestului - Nu Ma Lasa Dumnezeu & Radio Star Dj.mp3

09.Stelian De La Turda - Eu Fac Banii Din Vrajeala & Radio Star Dj.mp3

08.Bogdan De La Cluj - Mandra Mi-O Dat De Cap & Radio Star Dj.mp3

07.Violeta Lumina Vestului - Azi Beau De Bucurie & Radio Star Dj.mp3

06.Puiu Ghiera & Bodo - Sistem Ciorba & Radio Star Dj.mp3

05.Bogdan De La Cluj - De Mor Nu-Mi Pare Rau & Radio Star Dj.mp3

04.Stelian De La Turda - Iubirea Mea & Radio Star Dj.mp3

03.Sorina - She Romie & Radio Star Dj.mp3

02.Nicolae Guta - Norocul Meu & Radio Star Dj.mp3

01.Sandu Ciorba - Cila & Radio Star Dj.mp3



Viorica si Ionita de la Clejani - Cine numele mi-l poarta10-06-2010
13. Viorica si Ionita de la Clejani - Dragostea de la Clejani
Remix.mp3


12. Viorica si Ionita de la Clejani - Bordeias.mp3

11. Viorica si Ionita de la Clejani - Lautareasca.mp3

10. Viorica si Ionita de la Clejani - Cucu si corbu.mp3

09. Viorica si Ionita de la Clejani - Ca la Catojani.mp3

08. Viorica si Ionita de la Clejani - Puiu de corb.mp3

07. Viorica si Ionita de la Clejani - Pale la misto.mp3

06. Viorica si Ionita de la Clejani - Pe drumul de la Cepari.mp3

05. Viorica si Ionita de la Clejani - Capitane de judet.mp3

04. Viorica si Ionita de la Clejani - Hora de la zece.mp3

03. Viorica si Ionita de la Clejani - Cuculetu.mp3

02. Viorica si Ionita de la Clejani - Alo Hawaii.mp3

01. Viorica si Ionita de la Clejani - Cine numele mi-l poatra.mp3



Manele diverse 10-06-1010
Sorinel Pustiu & Cristi Dorel - Prietenii de langa tine.Mp3

Sandu Ciorba & Narcisa - Hai cu mine-n Bucuresti.Mp3

MIRCEA DE LA PLOIESTI - TE CHEM IN NOAPTE.mp3

Lorenna - Te dai gigolo tigane.Mp3

Lorenna - Iubi,iubitel.Mp3

Juke - Frati.mp3

FLORIN PURICE-NE-AM CUNOSCUT PE NET.mp3

FLORIN PURICE SI MITZU DIN SALAJ - MI-E TEAMA.mp3

FLORIN PURICE MITZU DIN SALAJ - PRIETENUL LA NEVASTA SE CUNOASTE.Mp3

DENISA - CAT AS VREA NU POT.Mp3

DENISA - ALO DA IUBIREA MEA.Mp3

BURSUC PITICU & MARI BABOI - UN PRIETEN BUN CONTEAZA.Mp3

BABI MINUNE- CEA MAI PERVERSA FEMEIE.Mp3

BABI MINUNE - SPUNE-MI IUBIREA MEA.Mp3

BABI MINUNE - DA DA DA MA CUNOASTE TOATA ROMANIA.Mp3

Briliantele Manelelor 2010 ALBUM FULL

14. Petrica Cercel - Beau si-o tin cate doua zile.mp3

13. Bogdan Artistu - Imi sta bine langa tine.mp3

12. Copilul de Aur - Editie limitata.mp3

11. Katalin & KristiYana - Mare noroc am cu nevasta mea.mp3

10. Laura Vass & Damany - Nebun de legat.mp3

09. LeLe - Mare frumusete e gagica mea (Live!!!).mp3

08. Fratii de Aur - Ce mult ne iubim noi... fratii.mp3

07. Copilul de Aur - Doare... ce rau doare.mp3

06. Elis Armeanca - Tu esti femeia.mp3

05. Copilul de Aur - Ce succes are Sorin.mp3

04. Sorinel Pustiu - Cine are... are.mp3

03. Damany - Na-dibi.mp3

02. Dorel & George de la Popesti - Visul meu de-o viata.mp3

01. Copilul de Aur - Femeie frumoasa.mp3



Luminita Puscas
10. Luminita Puscas - Peste toate am trecut cu bine.mp3

09. Luminita Puscas - Cand inima-ti cere.mp3

08.Adi Popescu - Viata mea, norocul meu.mp3

07. Luminita Puscas - Unde dracu-si face loc.mp3

06. Luminita Puscas - Orice suparare ai.mp3

05. Luminita Puscas - Asa am fost de cand ma stiu.mp3

04. Luminita Puscas - Lacrimile mamei mele.mp3

03. Luminita Puscas - Da-i la suflet mangaiere.mp3

02. Luminita Puscas - Am ciban cu firma tare.mp3

01. Luminita Puscas - Traieste-ti viata.mp3


Zile de vara ALBUM FULL

16. Liviu Pustiu - Nu mai dau inima mea.mp3

15. Florin Salam - Bani jos si fruntea sus.mp3

14. Diana - Unul are altul n-are.mp3

13. Denisa & Don Genove - Un vis de o noapte.mp3

12. Augustin - Nu renunt.mp3

11. Denisa & Florin Peste - Fetele de Romania.mp3

10. Nicolae Guta - Decat o viata fara tine.mp3

09. Andrei - Fie orice-ar fi.mp3

08. Sorinel Pustiu - Cine te iubeste.mp3

07. Printesa de Aur & Don Genove - Iubi iubi.mp3

06. Ina - Am pentru ce.mp3

05. Jean - Fericirea vieti mele.mp3

04. Florinel & Ioana - O mie de nopti.mp3

03. Laura - Bate inima mea.mp3

02. Andrei & Printesa de Aur - O pereche minunata.mp3

01. Denisa - Omule asculta tine minte.mp3


Liviu & Daniela Gyorfy - La ursitoare ALBUM FULL

14. Liviu Guta & Daniela Gyorfy - Mama ta nu m-a vrut.mp3

13. Liviu Guta & Daniela Gyorfy - Ia cu tine amintirile.mp3

12. Liviu Guta & Daniela Gyorfy - N-are cum n-are cum.mp3

11. LIVE Liviu Guta - Ma-ntreb mereu.mp3

10. LIVE Liviu Guta - Singur pe strazi.mp3

09. LIVE Liviu Guta - Ramai cu mine.mp3

08. LIVE Liviu Guta - M-am indragostit.mp3

07. LIVE Liviu Guta - Misca misca pe balans.mp3

06. LIVE Liviu Guta - Am un baiat cel mai frumos.mp3

05. LIVE Liviu Guta - Da petrec cu veselie.mp3

04. LIVE Liviu Guta - Barbatul ideal.mp3

03. LIVE Liviu Guta - De ce ma minti.mp3

02. LIVE Liviu Guta - Pe ea o vreau.mp3

01. LIVE Liviu Guta - Au fost zile-n viata mea.mp3

Cristi Nuca - Vantule bataia ta ALBUM FULL

12. Cristi Nuca - Hora.mp3

11. Cristi Nuca - Gypsy fank.mp3

10. Cristi Nuca - Cel mai bun prieten.mp3

09. Cristi Nuca - Vreau sa stau cu fratii mei.mp3

08. Cristi Nuca - Joaca regina mea.mp3

07. Cristi Nuca - Vantule bataia ta.mp3

06. Cristi Nuca - Inima mea in palma ta.mp3

05. Cristi Nuca - Sarba pentru baiatul meu.mp3

04. Cristi Nuca - Fratii mei.mp3

03. Cristi Nuca - Hai alinta-ma.mp3

02. Cristi Nuca - Iubirea mea dintai.mp3

01. Cristi Nuca - Miros de trandafir.mp3



Florin Salam live la severin

FLORIN SALAM - AZI E ZIUA TA [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - TRAIASCA SEFUL [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - NUMAI FRATII MEI [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - NEVASTA MEA [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - N-AM AVUT SEF [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - LUMEA REA NU TE AJUTA NIMENEA [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - JAPONEZA, ZALE DUBALE [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - FARA TINE AS FI SARAC [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - ESTI BOMBA BOMBELOR [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - DE S-AR VINDE NOROCUL [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - DAIA MAI BEAU CATEODATA [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - CINE MA IUBESTE, STOFA DE BOIER [ LIVE LA SEVERIN
].mp3


FLORIN SALAM - CE MI-A FACUT IUBIREA TA [ LIVE LA SEVERIN ].mp3

FLORIN SALAM - AM FRUMUSETE DE FATA SI E SUD AMERICANCA [ LIVE LA
SEVERIN ].mp3


FLORIN SALAM - AM AVUT SLUGI SI VALETI [ LIVE LA SEVERIN ].mp3



Pagina: 11 12 13

Niciun comentariu: