21.3.10

Manele 2010 pagina 8



LIVE Nicolae Guta - I-am omorat pe dusmani ALBUM FULL

12. LIVE Nicolae Guta - I-am omorat pe dusmani.mp3

11. LIVE Nicolae Guta - Tu sean saro somnaci.mp3

10. LIVE Nicolae Guta - Te iubesc nevasta mea.mp3

09. LIVE Nicolae Guta - Buzunarul de la spate.mp3

08. LIVE Nicolae Guta - Eu dau si in stanga si in dreapta.mp3

07. LIVE Nicolae Guta - Eu te iubesc asa de mult.mp3

06. LIVE Nicolae Guta - Am baiatul meu este printul meu.mp3

05. LIVE Nicolae Guta - Nu am avut sef de cand sunt eu.mp3

04. LIVE Nicolae Guta - Eu tin mereu fruntea sus.mp3

03. LIVE Nicolae Guta - Oare ce m-as fi facut.mp3

02. LIVE Nicolae Guta - Am cel mai frumos inel.mp3

01. LIVE Nicolae Guta - Fata mea e indianca.mp3



LIVE Regele Saxofonului si Imparatul Imparatilor
15. Nicolae Guta - De la mine a treia casa.mp3

14. Nicolae Guta - Cate rele m-au batut.mp3

13. Evanda - La mine nu ma gandesc.mp3

12. Nicolae Guta - Moare lumea moare moare.mp3

11. Nicolae Guta - La tiganca mea vreau sa ma duc.mp3

10. Nicolae Guta - Sa joace fratele meu.mp3

09. Nicolae Guta - Bate tarabanele.mp3

08. Nicolae Guta - Cine e Nr.1.mp3

07. Evanda - Sa traiasca Cristina.mp3

06. Nicolae Guta - Frunzulita foi de te.mp3

05. Nicolae Guta - Cate rele o dat in mine.mp3

04. Evanda - Doina tiganeasca.mp3

03. Nicolae Guta - Joc tiganesc.mp3

02. Nicolae Guta - Cine e inima mea.mp3

01. Nicolae Guta - Tatal meu taicutul meu.mp3


Hai cu mine-n Bucuresti ALBUM FULL

11. Alex de la Orastie - Ce smechera mi-e gagica.mp3

10. Luminita Puscas - Meriti a mea dragoste.mp3

09. Calin Crisan - Dusmanie dusmane.mp3

08. Babi Minune - Mi-ai pus inima pe foc.mp3

07. Angela Rusu - Cine ma iubeste.mp3

06. Evanda - M-am indragostit de tine.mp3

05. Lucian Seres - Nevasta tucata-s gura.mp3

04. Krystiyana - Traieste-ti viata-n placere.mp3

03. Calin Crisan - Mandra nu-i din neam bogat.mp3

02. Babi Minune - Cum as fi tigan total.mp3

01. Sandu Ciorba si Narcisa - Hai cu mine-n Bucuresti.mp3



Jean de la Craiova - Va pupa Jean
12. Jean de la Craiova - Mi-e dor de tine.mp3

11. Jean de la Craiova - Viata dulce viata amara.mp3

10. Jean de la Craiova - Sus pe mese.mp3

09. Jean de la Craiova - Dansez pentru tine.mp3

08. Jean de la Craiova - Jos palaria.mp3

07. Jean de la Craiova - A dracu strainatate (folclor).mp3

06. Jean de la Craiova - Hai cu totii sus paharul (folclor).mp3

05. Jean de la Craiova - Ma rog la icoana sfanta (folclor).mp3

04. Jean de la Craiova - Va pupa Jean (folclor).mp3

03. Jean de la Craiova - Da-i lu tata sanatate (folclor).mp3

02. Jean de la Craiova - Pentru o tigara si-o cafea.mp3

01. Jean de la Craiova - Toate lacrimile mele.mp3


Babi Minune & Denisa - Duet 2010 ALBUM FULL

10. Babi Minune & Denisa - Ne iubim prea mult.mp3

09. Babi Minune - Spune-mi iubirea mea.mp3

08. Denisa - Alo da iubirea mea.mp3

07. Babi Minune - Cea mai perversa femeie.mp3

06. Denisa - Cat as vrea nu pot.mp3

05. Babi Minune & Denisa - Prima iubire.mp3

04. Babi Minune - Da da da ma cunoaste toata Romania.mp3

03. Denisa - Cu tine impreuna.mp3

02. Babi Minune & Denisa - Te voi iubi.mp3

01. Babi Minune & Denisa - Eu nu cred in vise.mp3



Kristiyana, Nicolae Guta & Puiu - In Dubai la Hawaii
13. Kristiyana & Puiu Codreanu - Frumoasa e Kristiyana.mp3

12. Kristiyana & Puiu Codreanu - Puiule ia-te cu mine.mp3

11. Kristiyana & Puiu Codreanu - Bun e vinul de jidvei.mp3

10. Kristiyana - Barbate e ziua ta.mp3

09. Kristiyana - Mama.mp3

08. Kristiyana - Cetera si Kristiyana.mp3

07. Kristiyana - Eu las lumea sa vorbeasca.mp3

06. Kristiyana - As vrea sa impartim durerea.mp3

05. Kristiyana - E greu sa fi bogat.mp3

04. Kristiyana - Cand in viata faci o casa.mp3

03. Kristiyana & Nicolae Guta - Fura-ma azi.mp3

02. Kristiyana & Nicolae Guta - Banateanu ardeleanu moldoveanu si
olteanu.mp3


01. Kristiyana & Nicolae Guta - In Dubai...la Hawaii.mp3


Te iubesc mami-album
Susanu & Florina - Lasa-ma.mp3

Susanu - Ale ale ale.mp3

Printesa de Aur & Mr. Juve - Te iubesc mami.mp3

Printesa de Aur - Pentru manuta.mp3

Ncoleta Guta Mr. Juve & Don Genove - Daca ai fi o stea.mp3

Lory - Pe obraz ne sarutam.mp3

Liviu Mititelu - Langa tine.mp3

Laura - Unde esti copilarie.mp3

Laura - Barbate uita de toate.mp3

Ioana - Banii nu ma incalzesc.mp3

Georgiana - Termin liceul si gata.mp3

Florinel - Pentru o noapte.mp3

Florin Peste & Priescu - Iubire.mp3

Diana - Unu are altu n-are.mp3

Denisa - Iarta-ma.mp3

Augustin - Nu renunt.mp3

Andrei & Ioana - Ce pereche ideala.mp3

Andrei - Iubeste fara secrete.mp3


10. Florin Salam si Roxana - Si cu ochiul de la spate.mp3

09. Nicolae Guta - Suflete de milioane.mp3

08. Roxana Printesa Ardealului - Turbo turbo.mp3

07. Nicolae Guta - Din hotie fac o arta.mp3

06. Nicolae Guta si Roxana - Suntem de nedespartit.mp3

05. Roxana - Ieri traiam doar pentru tine.mp3

04. Florin Salam - Da da da dusmanii mei.mp3

03. Roxana - Numai mama sa nu fi.mp3

02. Florin Salam si Roxana - Lumea-i rea.mp3

01. Nicolae Guta si Roxana - Tu esti aurul si platina.mp3

00. Prezentare.mp3


Etno Party 2010 ALBUM FULL
12. Puiu Codreanu - Orice palma de la viata.mp3

11. Puiu Codreanu - Nu conteaza cine sunt.mp3

10. Liviu - Am o mie de idei.mp3

09. Denisa - Mare lucru-i sa fi om.mp3

08. Narcisa - S-a pus barbatul meu pe carte.mp3

07. Liviu - Stau si beau in carciumioara.mp3

06. Alex de la Orastie feat. Laura - Langa al meu badita.mp3

05. Florin Peste - Vinu rosu-i smecheria.mp3

04. Alex de la Orastie - Beau cu masura.mp3

03. Nek Claudia feat. Demarco - Sus romnane sus.mp3

02. Narcisa - Am barbatu de belea.mp3

01. Nicolae Guta - Asa-i moda pe la noi.mp3


Etno Chef de Primavara ALBUM FULL
10. Nicolae Guta - Drumul vietii mele.mp3

09. Alex de la Orastie - Dorul de casa.mp3

08. Andrey de la Baia Mare & Fero - Hai la bairam.mp3

07. Luminita Puscas - Nici banii nici bogatia.mp3

06. Costel Ciofu - Fac ce vreau.mp3

05. Florin Crisan - Eu pe toate le-as iubi.mp3

04. Casanova - Am o gagica in sat.mp3

03. Mihaela Belciu - Suflete pereche.mp3

02. Nicolae Guta & Calin Crisan - Bingo.mp3

01. Nicolae Guta & Fero - Am notat in calendar.mp3


Fara Adversari Vol.4 ALBUM FULL
10. Nicolae Guta feat. Sandu Ciorba - La gatul tigancii mele.mp3

09. Nicolae Guta - Sunt masina de iubit.mp3

08. Sandu Ciorba - Esti singur si suparat.mp3

07. Nicolae Guta - Printesa mea.mp3

06. Sandu Ciorba - Bagaboanta-i soacra-mea.mp3

05. Nicolae Guta - Prietenul ti-e dusman.mp3

04. Sandu Ciorba - Nu-i bai daca pica banii.mp3

03. Nicolae Guta - Ma iubeste tigania.mp3

02. Sandu Ciorba - Hai mandruto.mp3

01. Nicolae Guta feat. Sandu Ciorba - Tu mi-ai furat inima.mp3


Top Manele 2010 ALBUM FULL
13. Denisa feat. Babi Minune si Mr. Juve - Nu mai cred in iubire.mp3

12. Cristi Dules - Ce gagica exploziva.mp3

11. Liviu Pustiu - Am o pofta de baut.mp3

10. Babi Minune - Te-ai schimbat.mp3

09. Andrey de la Baia Mare - Toate fetele ma plac.mp3

08. Susanu - Sus pe masa urcate.mp3

07. Narcisa - Nu-ti bate joc de mine.mp3

06. Liviu - Ochii mei plang iar de fericire.mp3

05. Dacian de la Oradea - Viata mea vai de ea.mp3

04. Denisa - A fost soare au fost ploi.mp3

03. Copilul de Aur - Nu ma lasa inima.mp3

02. Puiu Codreanu - In rochie alba de mireasa.mp3

01. Nicolae Guta - Cum poti sa minti.mp3


Manele 29 MARTIE
Susanu_-_Sus_pe_masa_urca-te__BY_Manele23.mp3

Susanu___Ina_-_Numai_tu__bY MANELE23.mp3

Denisa & Babi Minune - Iubi,iubi [ BY Manele23.mp3

Nicolae Guta si Sandu Ciorba - Tu mi-ai furat inima 2010 (Originala)
[by Manele23.mp3


Denisa_Babi_Minune___MR._Juve_-_Nu_mai_cred_in_iubire__BY_Manele23.mp3

Nicolae_Guta_-_Cum_poti_sa_minti_[_HQ_]__(_BY_dumitru daniel.Mp3

Nicolae Guta - Asa-i Moda Pe la Noi By dumitru daniel.mp3

Nicolae Guta & Roxana - Printesa si Regele By dumitru daniel.Mp3

Nicolae & Nicoleta Guta - Hai sa mergem.mp3


Florin Salam Album 2010
03. Florin Salam - Frtate langa frate.mp3

12. Florin Salam - Zana Zanelor.mp3

11. Florin Salam - Zale Dumale.mp3

10. Florin Salam - Nunta De Mafioti.mp3

09. Florin Salam - Alabina.mp3

08. Florin Salam - Recunoaste Toata Stada.mp3

07. Florin Salam - De La Frankfurt La Paris.mp3

06. Florin Salam - Dau Cu Zaru.mp3

05. Florin Salam - Romales.mp3

04. Florin Salam - Vei Fi A Mea.mp3

01. Florin Salam - Megma Megma.mp3

02. Florin Salam - Zana Zanelor.mp3


Alex & Laura Vol.6 2010 ALBUM FULL
Selectii manele 19 martie


Vali & Mr Juve - Daca nu esti langa mine.mp3

SORINA - CU NOROCUL SUNT FRATE DE CRUCE.mp3

Romeo Fantastik - Malaica.mp3

Nicolae Guta - Tu meriti iubirea mea.mp3

Nek - Femei.mp3

Narcisa si Alex de la Orastie - Eu trag cu familia 2010.Mp3

Narcisa & Alex De La Orastie - Nunta mileniului 3 [ Live 2010 ].mp3

Carmen Serban feat Corina si Anna - Purisancele (REMIX 2010).mp3

Narcisa - Sukar San Tigane Mo 2010.mp3

Narcisa - Drumurile Noastre 2010.Mp3

MIHAELA DE LA VALCEA - MULTI IMI SPUN CA SUNT FRUMOASA.mp3

Marina - Ardeleanca si frumoasa.mp3

Liviu Mititelu & Daniela - N-are cum, n-are cine.mp3

Jacksona - Haide,haide 2010.mp3

Florin Salam - Ce poarta costum de mire [Live 2010].mp3

Denisa - Omule cit poti sa dai.mp3

Denisa - Omul bun nu are noroc.mp3

DAMANY feat KALIBRA - MEGA MIX HITS 2010.mp3


Joaca Tare 2010
11. Sorina - Plange cerul.mp3

10. Stelyan de la Turda - Ard-o focul dusmanie.mp3

09. Puiu Ghiera & Bodo - Sistem Ciorba.mp3

08. Bogdan de la Cluj - La toti banii le-as da foc.mp3

07. Costel Ciofu - Farfuria zburatoare.mp3

06. Evanda - Am firma europeana.mp3

05. Stelyan de la Turda - Ne certam ne impacam.mp3

04. Costel Ciofu - Esti frumoasa foc.mp3

03. Bogdan de la Cluj - Am valoare nu mi-e frica.mp3

02. Nicolae Guta - Tu meriti iubirea mea.mp3

01. Sandu Ciorba - Rupe-te.mp3


V.A. Ma insor la anu-n mai 2010

Viorica si Margherita de la Clejani - Mama mea.mp3

Vali Vijelie & Adi de la Valcea - Mi-ai pus la inima foc.mp3

Sorinel Pustiu - Iubeste-ma , Iubeste-ma.mp3

RUDY DE LA VALCEA - CE-O FI CU MANDRUTA MEA [ Originala ].mp3

Romeo Fantastik - Malaica [ TV RIP ].mp3

Printesa Ardealului & Susanu - TE-AI SCHIMBAT ATAT DE MULT [ Tv RIP
].mp3


Nicu Paleru & Emilia Ghinescu - Du-te , Du-te Si Bea.mp3

Nicolae Guta & Denisa - Nici o ora,nicio zi.mp3

Liviu Mititelu - Am plans in urma ta.mp3

Florin Salam - Stau la poarta ta.mp3

Florin Purice - Fata Mea Nu Ma Cunoaste.mp3

Elgi - Andreea 2010 .mp3

Edy Talent & Madalina - Las-o dracu de muiere.mp3

Denisa & Babi Minune - Inima mea vrea iubire.mp3

CRISTIAN RIZESCU - TINERETE FLOARE ALEASA [ Originala ].mp3

Copilul De Aur - M-a cautat dragostea.mp3

BURSUC PITICU - CU TINE M-AS INSURA .mp3

Adrian Minune & Florin Salam - Alina-mi inima.mp3

Vali & Mr Juve - Daca nu esti langa mine.mp3

Sorinel Pustiu - Frate bun 2010.mp3

Nicolae Guta - Niciodata n-am uitat.mp3

Nicolae Guta - Eu ma joc cu banii.mp3

Mr. Juve - Hai Sa Mai Bem O Sticla.mp3

Minodora - Iubirea Mea.mp3

Margherita & Taraful de la Clejani - Pale la mishto.mp3

Liviu - Nu Banii Ma Fac Pe Mine.mp3

Live Florin Salam & Vali de la Giurgiu - Mai lasa de la tine.mp3

Laura Vass - Vreau sa ma marit cu tine 2010.mp3

Kamarad, Asu & Mirela - Banii,banii.mp3

Georgia & Mr. Juve - Tu esti tot ce am.mp3

Denisa - Sunt Fata De Maritat.mp3

Denisa - Pachete Pachete.mp3

BRANDY - Bautura (remix).mp3

Anca -Plange de dor inima.mp3



Pagina: 11 12 13

Niciun comentariu: