9.7.10

MUZICA ROMANEASCA



17. Puiu si Lele - Din strain sa nu-ti faci frate.mp3

16. Puiu si Lele - Nu face omule rele.mp3

15. Puiu si Lele - Greu am tras din zi in noapte.mp3

14. Puiu si Lele - Mi-a venit randul si mie.mp3

13. Puiu si Lele - Cand iti da Dumnezeu bine.mp3

12. Puiu si Lele - Mi-am dorit in viata mult.mp3

11. Lele - Doua vieti dac-as avea.mp3

10. Puiu - Cine-i om cu voie buna.mp3


Petrecere la Maxim cu Mita de la Bals ALBUM FULL

12. Mita de la Bals si Monalisa - Mi-e mila de bietul tata.mp3

11. Mita de la Bals - Luam pusca incarcata.mp3

10. Mita de la Bals - Sunt sofer si-mi place viata.mp3

09. Mita de la Bals - Mita si formatia.mp3

08. Mita de la Bals - Pe bancuta din gradina.mp3

07. Mita de la Bals - Sa ajung unde am gandit.mp3

06. Mita de la Bals - Azi e nunta mare`n sat.mp3

05. Mita de la Bals - Cantati marsu lautari.mp3

04. Mita de la Bals - Ma`nsurai crezand cai bine.mp3

03. Mita de la Bals - Hai noroc si hai sa bem.mp3

02. Mita de la Bals - Cand bunicu meu traia.mp3

01. Mita de la Bals - Cu furtunu-n damigeana.mp3



Pagina: 1 2 3 4 5 6

2 comentarii:

saidhbhinfahnestock spunea...

Titanium ore from a workshop near me | TITaniumArts
I ford edge titanium have been to the workshop and the main purpose of it is for the whole of us ford fiesta titanium to does titanium have nickel in it have a bit of welding titanium fun and we have all titanium belly button rings been enjoying it. The ore is

thoashay spunea...

pl501 castaner scarpe milano,geox jakas,lakai schoenen,ferrino tents,lottohrvatska,geox austria,air jordan schuhe schweiz,rei co-op xerodry gtx canada,adidasschoenen zw447