9.3.10

Manele 2010 pagina 9

MANELE NOI 4 MARTIE
Florin Salam - Poveste de iubire.mp3

Florin Salam - Am ramas singur pe lume.mp3

Florin Peste & Play AJ - Mor femeile de mine.mp3

Denisa & Alex & Mr Juve - Nu suport sa ma gandesc.mp3

Denisa - Viata mea,de s-ar schimba.mp3

Denisa - Cum e cerul fara soare.mp3

Denisa - Am gresit atat de mult.mp3

Cristi Dules - Spargem zeci de miloane.mp3

Copilul de Aur si Denisa - Ce-as fi eu fara tine.mp3

Alex de la Orastie Si Laura - Nu Te Las Mandruto.mp3


Monica, Nicolae guta si Sandu Ciorba -La nunta la fata mea
SANDU CIORBA - SARUTA-MA MANDRO INTR-UNA.mp3

SANDU CIORBA - PANA DIMINEATA.mp3

SANDU CIORBA - NUMAI MANTA CASTE LAVLAN.mp3

SANDU CIORBA - NUMAI DUI TIN TE MARAU.mp3

SANDU CIORBA - NU MA BATE VANTULE.mp3

SANDU CIORBA - INTRE STRAINI NU-I USOR.mp3

SANDU CIORBA - ASTA SEARA EU SUNT BEAT 2.mp3

SANDU CIORBA - ASTA SEARA EU SUNT BEAT.mp3

NICOLAE GUTA - AM ZIS LA A MEA NEVASTA.mp3

MONICA LUPSA - STIU S-O IAU DE LA INCEPUT.mp3

MONICA LUPSA - SA MA DUC SA NU MA DUC.mp3

MONICA LUPSA - PRIETENI NU I-AM VANDUT.mp3

MONICA LUPSA - LASA SA BEAU CA NU-I PACAT.mp3

MONICA LUPSA - E NUNTA LA FATA MEA.mp3


Nicolae Guta & Sorina - N-a durat mult despartirea ALBUM
05. Sorina - De te-as vedea.mp3

04. Sorina - Cu norocul sunt frate de cruce.mp3

10. Nicolae Guta - Lacrimile dac-ar fi.mp3

09. Nicolae Guta - De atatea zile.mp3

08. Nicolae Guta - Am colindat prin lume.mp3

07. Sorina si Nicolae guta - Unde esti.mp3

06. Sorina - Imi cumpar dusmani.mp3

03. Sorina - Cand sunt langa tine.mp3

02. Sorina - Asa a e viata.mp3

01. Nicolae Guta - Omule mai omule.mp3

Alex & Laura de la Orastie Vol.4 Add 24 februarie
Alex & Laura de la Orastie - Cate mandre am in sat.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Asta-i seara mare.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Asa-i dragostea cand vine.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Am avut faima si nume.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Sus romane, sus.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Si de-ar fi sa mor.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Nunta made in Romania.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Ma-ndemni bade la pacate.mp3

Alex & Laura de la Orastie - Doua fete are banul.mp3

Alex & Laura de la Orastie - De s-ar putea tineretea.mp3


Dorel de la Popesti - Poveste vietii mele Add 24 februarie
Dorel de la Popesti - Regele meu.mp3

Dorel de la Popesti - Poveste vietii mele.mp3

Dorel de la Popesti - Meriti.mp3

Dorel de la Popesti - Las sa beau.mp3

Dorel de la Popesti - I-am promis fetitei mele.mp3

Dorel de la Popesti - Hai nevasta.mp3

Dorel de la Popesti - Hai la Bamboo.mp3

Dorel de la Popesti - Fratii mei parinti mei.mp3

Dorel de la Popesti - De-o femeie fara mila.mp3

Dorel de la Popesti - Cearta-ma maicuta.mp3

Dorel de la Popesti - Buzunarul de la spate.mp3

Dorel de la Popesti - Am fost un tata iubitor.mp3


Florin Salam - Orice om greseste Vol.1 ADD 24 FEBRUARIE
Florin Salam - Te iubesc.mp3

Florin Salam - Stie ca sunt un golan.mp3

Florin Salam - Pe o cola si-o cafea.mp3

Florin Salam - Orice om greseste.mp3

Florin Salam - Mor dusmanii.mp3

Florin Salam - Mama.mp3

Florin Salam - La nunta, la fata mea.mp3

Florin Salam - Fii maicuta linistita.mp3

Florin Salam - Ce suflet mare.mp3

Florin Salam - Am si sora am si frate.mp3


MANELE 24 FEBRUARIE 2010
FLORIN SALAM & ADRIAN MINUNE - AM CASTIGAT ROMANIA [LIVE 2010] by
Alecs\'x.mp3


SORINA - CU NOROCUL SUNT FRATE DE CRUCE by Alecs\'x.mp3

SORINA - CAND SUNT LANGA TINE by Alecs\'x.mp3

SORINA - ASA E VIATA by Alecs\'x.mp3

Printesa De Aur & Mr. Juve - Te Iubesc Mami (Originala) by
Alecs\'x.mp3


Nicolae Guta & Susanu - Eu dau tonul la orice by Alecs\'x.mp3

Nicolae Guta & Sorina - Unde esti 2010 @.mp3

Nicolae Guta & Sorina - Frumusetea ta (Originala) by Alecs\'x.mp3

Nicolae Guta - Lacrimile de n-ar fi 2010 (Originala) by Alecs\'x.mp3

NICOLAE GUTA - DE ATATEA ZILE MA GANDESC LA TINE 2010 by Alecs\'x.Mp3

Mr Juve - Dans belea pe balans [ Dj Berbece Hot Disco Remix 2010 ] by
Alecs\'x.mp3


FLORIN SALAM - TRILI TONT by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - TOTI TIGANII DE LA LONDRA by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - SI DE-O FI DOAMNE SA MOR [LIVE 2010] by Alecs\'x.mp3



Manele 21 februarie
FLORIN SALAM & ADRIAN MINUNE - CAND BEM PANA DIMINEATA by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Un nou sistem 2010 by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Tiganie Tiganie by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - SUNT SUKAR, BARBAT CA MINE MAI RAR by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - IUBIREA PENTRU TINE [Live 2010] by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - DACA AS DA MAINE UN ZVON CA AM PORTOFELUL GOL by
Alecs\'x.mp3


Florin Salam - Ce frumoasa-i Dragostea [Live 2010] by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Ai Ochii De Migdala by Alecs\'x.mp3

Adrian Minune - Am si fata si baiat [Live 2010] by Alecs\'x.mp3

Susanu - Pantera roz by Alecs\'x.mp3

Oana - De-o luna si o saptamana by Alecs\'x.mp3

LIVE FLORIN SALAM - TATA 2010 by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX DIN CRAIOVA - IMPROVIZATII by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX DIN CRAIOVA - HAI LILILI by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX DIN CRAIOVA - EU NU AM UITAT by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX DIN CRAIOVA - CUM SA LAS PE FRATII MEI by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX DIN CRAIOVA - CE LUME REA by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Un nou sistem 2010 by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - IUBIREA PENTRU TINE [Live 2010] by Alecs\'x.mp3

Diana - Ce mi-ai facut by Alecs\'x.mp3

Diana - 10 prieteni dintr-o mie by Alecs\'x.mp3

Denisa - Mi-a fost dor de tine by Alecs\'x.mp3

Denisa - Dupa badea umblu intr-una by Alecs\'x.mp3

ALEX TALENT - EU SUFAR SI TAC by Alecs\'x.Mp3

Adrian Minune - Am si fata si baiat [Live 2010] by Alecs\'x.mp3

Sorinel Pustiu - Flacara violet (TvRip) by Alecs\'x.mp3

Sorina feat Nicolae Guta - Unde Esti by Alecs\'x.mp3

Sorina - Imi Cumpar Dusmani by Alecs\'x.mp3

Sorina - Asa E Viata by Alecs\'x.mp3

Sorin Copilu de Aur - Ce rau doare by Alecs\'x.mp3

Nicolae Guta - Lacrimile de n-ar fi 2010 (Originala) by Alecs\'x.mp3

NICOLAE GUTA - DE ATATEA ZILE MA GANDESC LA TINE 2010 by Alecs\'x.Mp3

Florin Salam - Si sa strans toata lumea by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Ai Ochii De Migdala (Versiune Live) by Alecs\'x.mp3

Florin Peste - Sapte Zile In Calendar by Alecs\'x.mp3

Edy Talent si Madalina - Uite criza cum ne inhata by Alecs\'x.mp3

Edy Talent & Madalina - Te vreau cat mai aproape by Alecs\'x.mp3

Denisa & Mr Juve - Noapte Cand Ma Trezesc by Alecs\'x.mp3

Denisa - Gata cu viata la tara by Alecs\'x.mp3

Denisa - Gata cu viata la tara 2010 (Originala) by Alecs\'x.mp3

Cristian Rizescu & Susanu - Ai Vrea Sa Ai Sa Poti Sa Dai by
Alecs\'x.mp3


Copilul De Aur - Femeie Frumoasa by Alecs\'x.mp3

CATALIN DE LA BUZAU - IUBIRE IUBIRE 2010 by Alecs\'x.mp3

Babi Minune - Unde Esti Iubirea Mea by Alecs\'x.mp3

Sorina feat Nicolae Guta - Unde Esti by Alecs\'x.mp3

Sorina - Imi Cumpar Dusmani by Alecs\'x.mp3

Sorina - Asa E Viata by Alecs\'x.mp3

Sorin Copilu de Aur - Ce rau doare by Alecs\'x.mp3

NICOLAE GUTA - DE ATATEA ZILE MA GANDESC LA TINE 2010 by Alecs\'x.Mp3

LIVE FLORIN SALAM - TATA 2010 by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Un nou sistem 2010 by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Si sa strans toata lumea by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - IUBIREA PENTRU TINE [Live 2010] by Alecs\'x.mp3

Florin Salam - Ai Ochii De Migdala (Versiune Live) by Alecs\'x.mp3

Edy Talent & Madalina - Te vreau cat mai aproape by Alecs\'x.mp3

Denisa - Gata cu viata la tara by Alecs\'x.mp3

CATALIN DE LA BUZAU - IUBIRE IUBIRE 2010 by Alecs\'x.mp3

ALEX TALENT - EU SUFAR SI TAC by Alecs\'x.Mp3

Adrian Minune - Am si fata si baiat [Live 2010] by Alecs\'x.mp3



Manele 20 februarie 2010

LIVE ALEX SI ILIUTA DE LA BALS - SUNT UN BARBAT SUKAR STILAT by
Alecs\'x.mp3


LIVE ALEX SI ILIUTA DE LA BALS - MA INVIDIAZA LUMEA by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX SI ILIUTA DE LA BALS - LA VERSACE by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX SI ILIUTA DE LA BALS - BAN PE BAN by Alecs\'x.mp3

LIVE ALEX SI ILIUTA DE LA BALS - AM O INIMA BUNA by Alecs\'x.mp3

Vali Vijelie - Gandul Care Ma Framanta by Alecs\'x.mp3

SORINEL PUSTIU & MORGANA - NICI MADONA, NICI SHAKIRA by Alecs\'x.mp3

NICOLETA GUTA - MULTE STELE CARE CAD by Alecs\'x.mp3

Nicolae Guta - Lacrimile Daca Ar Fi by Alecs\'x.mp3

Mr.Juve - M-ai zapacit de tot by Alecs\'x.mp3

Marina & Ghita Muntean - Norocu-i ca pasarea by Alecs\'x.mp3

Marina & Ghita Muntean - De cand este birtul in sat by Alecs\'x.mp3

Jean De La Craiova - Sunt Fericit Cu Tine by Alecs\'x.mp3

Georgia & Mr.Juve - Tu esti tot ce am by Alecs\'x.mp3

FLORIN SALAM - LUMEA MA IUBESTE by Alecs\'x.mp3

Denisa & Babi Minune & Mr Juve - Nu pot renunta la tine by
Alecs\'x.MP3


Denisa - Gata cu viata la tara by Alecs\'x.mp3

BABI MINUNE - IUBIREA NOASTRA by Alecs\'x.mp3

BABI MINUNE - ANGELINA by Alecs\'x.mp3

ALEX DE LA CRAIOVA - PE CINE NU LASI SA MOARA [LIVE 2010] by
Alecs\'x.mp3


ALEX DE LA CRAIOVA - CEA MAI SCUMPA MAMA [LIVE 2010] by Alecs\'x.mp3

ALEX DE LA CRAIOVA - AM UN MILION [LIVE 2010] by Alecs\'x.mp3


Florin Salam - Lumea ma iubeste Vol.3 ALBUM FULL
13. Florin Salam - Trili tont.mp3

12. Florin Salam - Toti tiganii de la Londra.mp3

11. Florin Salam - Sunt sukar, barbat ca mine mai rar.mp3

10. Florin Salam - Pale tute te merau (unde ma duci iubirea mea 2).mp3

09. Florin Salam - New York 50 Cent sefu banilor.mp3

08. Florin Salam - Mie dor de privirea ta.mp3

07. Florin Salam - La sarac daca-i faci bine (Am avut slugi si
valeti).mp3


06. Florin Salam - Hai sa bem sa ne distram, sa ne distram.mp3

05. Florin Salam - E beti, beti, beti.mp3

04. Florin Salam - De s-ar face ziua noapte.mp3

03. Florin Salam - Daca as da maine un zvon ca am portofelul gol.mp3

02. Florin Salam - Cand ma uit la fata mea.mp3

01. Florin Salam - Bum tica.mp3


Sandu Ciorba - Ce inselatori sunt banii Vol.14
12 - Sandu Ciorba - Iubirea ta ma doare (manea).mp3

11 - Sandu Ciorba - Dorul de-acasa (joc).mp3

10 - Sandu Ciorba - Straita-i plina (bihoreana).mp3

09 - Sandu Ciorba - Barbatul care-i barbat (joc).mp3

08 - Sandu Ciorba - Le grastenta (doina).mp3

07 - Sandu Ciorba - Cheile-s la mandra-n jep (joc).mp3

06 - Sandu Ciorba - Drumul vietii (ascultare).mp3

05 - Sandu Ciorba - Trusa de smecherii (joc).mp3

04 - Sandu Ciorba - Ce viseaza dusmanii (joc).mp3

03 - Sandu Ciorba - Bani inselatori (doina).mp3

02 - Sandu Ciorba - Au, au, au inima mea (joc).mp3

01 - Sandu Ciorba - Prezentare.mp3


Diverse add 18/02/2010
Nicolae Guta - De atatea zile ma gandesc la tine.mp3

Sorin Copilu de Aur - Ce rau doare.mp3

Diverse add 15/02/2010
Florin Salam - Doamne ia-mi si zilele.mp3

Nicolae Guta si Susanu - Eu dau tonul.mp3

Nicolae Guta - Lacrimile daca ar fi.mp3

Sorina - Cand sunt langa tine.mp3



Chef de chef 2010 Albm full
add 15/02/2010
17. Cristi Dules - Inima mea te cheama si te vrea.mp3

16. Copilul de Aur - Nu am banii nu sunt bogat.mp3

07. Nicolae Guta - Beau si beau.mp3

15. Babi Minune & Narcisa - Adio dar ramai.mp3

14. Babi Minune - Sa vina toti nebunii mei.mp3

13. Babi Minune - Dj da muzica mai tare.mp3

12. Alex de la Orastie - Da-i tigane la ciocane.mp3

11. Vali Vijelie - Gandul care ma framanta.mp3

10. Susanu - Mai tare ca Ali Baba.mp3

09. Sorinel Putiu - Fitza fitzelor 2010.mp3

08. Play AJ - Iara bem ne facem viata.mp3

06. Narcisa - Mi-e greu fara tine.mp3

05. Liviu Guta & Mr Juve - Sunt barbat adevarat.mp3

04. Jean de la Craiova - Sunt fericit cu tine.mp3

03. Florinel - La loto sa castigam.mp3

02. Florin Peste & Diana - Am luat fata de la tara.mp3

01. Denisa & Liviu Guta - Ma jur ca te iubesc.mp3



Bun e vinu lui vecinu Vol.5 2010 ALBUM FULL
11. Cristian Rizescu - Beau de doua saptamani.mp3

10. Cristian Rizescu si Nicu Paleru - Jur cometre, mi-a fost dor.mp3

09. Cristian Rizescu - Ia o suta lautare.mp3

08. Cristian Rizescu - Sunt sofer si-am obosit.mp3

07. Cristian Rizescu - Am facut ce-am vrut la viata mea.mp3

06. Cristian Rizescu - Ce saraci am fost nevasta.mp3

05. Cristian Rizescu si Nicu Paleru - Socrii mici sa ne traiasca.mp3

04. Cristian Rizescu - Am fost sunt si-o sa mai fiu.mp3

03. Cristian Rizescu - Vecina ce fierbi in oale.mp3

02. Cristian Rizescu si Nicu Paleru - Nu e om ca nasu.mp3

01. Cristian Rizescu si Nicu Paleru - Eu nu beau fara vecinu.mp3


Denisa - Dor de mama 2010 ALBUM FULL


10. Denisa - Eu te parasesc iubitul meu.mp3

09. Denisa - Viata grea si trecatoare.mp3

08. Denisa - Totdeauna am ajutat.mp3

07. Denisa - Toti ne incalzim cu acelasi soare.mp3

06. Denisa - Maicuta lasa-ma afara.mp3

03. Denisa - Daca voi pleca.mp3

02. Denisa - Am imbatranit la fata.mp3

05. Denisa - Dor de mama.mp3

04. Denisa - Ce va pasa voua fete.mp3

01. Denisa - Am iubit ce am vrut eu.mp3

DIVERSE


Mr.Juve - Dans belea pe balans.mp3

Susanu & Ina - Numai tu.mp3

Denisa & Mr.Juve - As renunta sa ma iubesti.mp3





Narcis - Cantam la valoare ALBUM FULL

11. Narcis - Ce fel a fost omul lasat.mp3

10. Narcis - Cantam la valoare.mp3

09. Narcis - Bate tarabanele.mp3

08. Narcis - Am bani multi.mp3

07. Narcis - Vreau sa fiu doar langa tine.mp3

06. Narcis - Singur in noapte.mp3

05. Narcis - Pamantul de s-ar sfarsi.mp3

04. Narcis - Nevasta joaca la valoare.mp3

03. Narcis - Mirii romnii.mp3

02. Narcis - Iubirea mea.mp3

01. Narcis - Esti femeia vietii mele.mp3



DIVERSE
Raihold Mitroi - Tuc gurita ta.mp3

Raihold Mitroi - Hora de banat.mp3

Nicolae Guta - Cat am colindat prin lume.mp3

IONUT CERCEL - AM FOST SA-MI GHICEASCA.mp3

Alex De La Orastie & Narcisa - Nunta Mileniului 3.mp3

Roxana Printesa Ardealului- Iubirea ta Otrava dulce.mp3

Baietii Buni Vol.3 [Album Full]

N. GUTA & PLAY AJ - AM LIPICI LA BUZUNAR.mp3

Liviu Pustiu - Tu Esti Soarele Din Viata Mea.mp3

LIVIU - TI-AM GASIT POZA PE NET.mp3

FLORINEL & IOANA - TU ZICI NU ....mp3

Florinel & Ioana - Icoana Fac Din Chipul Tau.mp3

Florin Peste & Diana - Daca Ai Curaj Sa Ma Privesti.mp3

Daniel@ Ghiorfy - Sunt Cu Tine Dragostea Mea.mp3

Cristi Dules - Cine Te-A Vrajit.mp3

Costel CioFu & Mihaela Minune - Vorbe Tandre De Iubire.mp3

CIOFU & MR JUVE - MARE CHEF.mp3

CATALIN ARABU & ANCA - CERE-MI VIATA DACA VREI.mp3

Baby Minune - Viata-i grea.mp3

Baby Minune - Of Doamne ce am facut.mp3

Baby Minune - Non stop.mp3

Asu & Mirela & Liviu - In Fata Ta Au Plans Ochii Mei.mp3

Angelly - De Dragoste Nu Poti Fugi.mp3




Singuri Acasa Vol.4
Nicolae Guta si Oana - Daca as pleca.mp3

Liviu - Vreau sa beau.mp3

Florinel si Ioana - De-as pune pret pe iubirea ta.mp3

Florinel si Ioana - Am facut la viata mea bani sa umplu o saltea.mp3

Florinel si Ioana - 6 zile rele.mp3

Florinel - Hai sa bem.mp3

Florin Peste si Oana - Soarele nu ar rasarii.mp3

Florin Peste si Denisa - Ce frumoasa-mi este viata.mp3

Alex si Diana - Cand esti tanar si-n putere.mp3

Alex - Girantii.mp3



Manele, Bani si Femei Vol.5 2009 (Decembrie) (Album Full - Original)
18.BABI MINUNE - EU TI-AS DA SI INIMA.mp3

19. TRUPA LU\' PESTE - INIMA MAI BUNA NU-I.mp3

17. FLORIN PESTE SI DIANA - ITI SPUN ZILNIC TE IUBESC.mp3

16. COSTEL CIOFU SI PLAY AJ - MARE PETRECERE.mp3

15. DENISA - PENTRU CINE, PENTRU CE.mp3

14. SORIN COPILUL DE AUR SI PL - SASE, SASE VINE POLITIA.mp3

13. NICOLAE GUTA SI DENISA - 10 ANI.mp3

12.NICU DAVID - ASCULTA-MI INIMA.mp3

11.COSTEL PUSTIU SI NICOLETA - NICI INTR-O SUTA DE ANI.mp3

09.FLORIN PESTE,LAURA & DIANA - O ORA FARA TINE.mp3

10.SORIN COPILUL DE AUR - SUNT VAGABOND.mp3

08.DIANA - TU I-MI SPUI MEREU.mp3

07.PRINTESA DE AUR - NU MAI AM INCREDERE.mp3

06.LIVIU PUSTIU - ESTI VIATA MEA.mp3

05.FLORINEL SI IOANA - SUNT BOLNAV DE DRAGOSTE.mp3

04.FLORIN PESTE & DIANA - NU CREDEAM NICICIND.mp3

03.ALEX DE LA ORASTIE - PRIN STRAINI PAINEA-I AMARA.mp3

02.DENISA - DACA NU TE-AS MAI IUBI.mp3

01.NICOLAE GUTA - ESTI SOARE SI NOR.mp3



Iarna Manelelor 2010 ALBUM FULL
18.Babi Minune & Narcisa - Sa nu te vad plangand.mp3

17.Babi Minune & Denisa - Cand mi-e dor de tine.mp3

16.Babi Minune - Iubirea noastra.mp3

15.Adrian Minune - Esti comoara in viata mea.mp3

12.Sorinel Pustiu - Om bogat, om sarac.mp3

13.Sorinel Pustiu & Morgana - Nici Madona nici Shakira.mp3

14.Adi de la Valcea - Seful meu sunt decat eu.mp3

11.Sorin Copilul de Aur - De cand sunt langa tine.mp3

10.Nicoleta Guta - Ce triste-s noptile.mp3

09.Nicolae Guta & Denisa - Te-am iubit odata.mp3

08.Nicolae Guta - Pozele cu noi.mp3

07.Liviu Guta & Daniela - Nopti petrecute in doi.mp3

01.Babi Minune, Narcisa & Mr.Juve - Zumba e.mp3

05.Florin Salam - Cine-mi stie durerea.mp3

06.Leonard & Asu - Cu inima indurerata.mp3

04.Florin Peste & Diana - Ne iubim ca doi copii.mp3

03.Denisa & Mr.Juve - Te voi iubi la nesfarsit.mp3

02.Cristi Dules - Nu vreau sa pierd nici un minut.mp3





De cand ti-ai dat jos mustata ALBUM FULL
11.Denisa - Numai tu dragostea mea.mp3

10.Denisa - Jur pe toata viata mea.mp3

09.Alex de la Orastie - Patru dame.mp3

07.Nicoleta Guta - Tu mi-ai facut viata grea.mp3

08.Alex de la Orastie - Ce faci tu strainatate.mp3

06.Nicoleta Guta - Doamne eu te-as intreba.mp3

05.Nicolae Guta si Denisa - De cand ti-ai dat jos mustata.mp3

04.Nek, Claudia si DeMarco - Mandro eu iti spun sa stii.mp3

03.Liviu Mititelu - Nu mai pot mandruto.mp3

02.Florin Peste si Diana - Omule pe lume cat traiesti.mp3

01.Florin Peste si Diana - Mi-ai promis bade ceva.mp3





EtnoHits-ALBUM
Nicoleta Guta - Prin straini au fost plecati.mp3

Nicolae Guta - Fa-ti bagajul ca pierzi trenul.mp3

Narcisa & Alex de la Orastie - Tigane.mp3

Narcisa - Tigane tu ai amanta.mp3

Narcisa - Mi-e dor de parintii mei.mp3

Narcisa - Ma iubeste un tigan.mp3

Narcisa - Atunci cand esti sef in casa.mp3

Liviu - Nu am chef de munca.mp3

Laura - Viata daca te-ai intoarce.mp3

Florinel, Ioana & Susanu - Sunt abonat la fetele din toate
retelele.mp3


Diana - Banii si averea.mp3

Denisa - Eu badita te plac.mp3

Alex de la Orastie & Narcisa - Vremea trece vremea vine.mp3

Alex de la Orastie & Narcisa - Nunta mileniului 3.mp3

Alex de la Orastie - Toti au plecat in lume de la lingura si sare.mp3

Alex de la Orastie - Bula.mp3




Da-mi barbate niste bani ALBUM FULL
10.Jean de la Craiova - Iara beau.mp3

09.Florin Cercel - Ti-as da sufletul.mp3

08.Florin Cercel - Am cules o floare.mp3

07.Denisa - Si saracii si bogatii.mp3

06.Denisa - Merge badea pe ulita.mp3

05.Denisa - Azi iei salariul mai barbate.mp3

04.Adi de la Valcea - Golan sunt golan mor.mp3

03.Adi de la Valcea - Cand cerul se va aduna.mp3

02.Nicolae Guta - Nu pot sa plang.mp3

01.Nicolae Guta & Roxana Printesa Ardealului - Da-mi barbate niste
bani.mp3





Arde Doamne carciuma ALBUM FULL
Suzan - Pentru un amarat de ban.mp3

Silvia Petrovici - Am crescut copii pe lume.mp3

Nicu Vesa - N-am vazut de cand lumea.mp3

Nicolae Guta - M-am jurat ca no-i mai bea.mp3

Nicolae Guta - Iar e nunta mare-n sat.mp3

Nicolae Guta - Am auzit mandro bine.mp3

Mita de la Bals si Monalisa - Trec zilele.mp3

Mita de la Bals - Greu e Doamne pana ajung.mp3

Liviu Mititelu & Liviu Pustiu - Fereste-ma Doamne de prieteni.mp3

Liviu Mititelu - Asculta-ma inimioara.mp3

Liviu Mititelu - Ana si Marie.mp3

Leo - Ma ia dorul rau de mama.mp3

Geo Giovani - Mi-a dat Dumnezeu noroc.mp3

Gabriela Stanciu - Arde Doamne carciuma.mp3

Florin Salam - Ma uit in cer si pamant.mp3

Florin Mitroi - Ma vorbeste lumea-n sat.mp3

Florin Crisan - Imi aduc aminte cand eram copil.mp3

Corina Bocsa - Romane mereu te plangi.mp3




ALBUM KRISTYANA
VALI VIJELIE&KRISTIANA - CERE-MI TOT.MP3

Kristiana & Nicolae Guta - Nu imi e bine langa tine.mp3

Kristiana & Nicolae Guta - Mi-e drag de tine.mp3

Kristiana & Nicolae Guta - M-am facut cucoana mare.mp3

Kristiana & Nicolae Guta - Iti place gurita mea.mp3

Kristiana & Nicolae Guta - Eu te astept de ani de zile.mp3

Kristiana & Nicolae Guta - Doar tu si eu.mp3

Kristiana & Nicolae Guta - Amandoi stim,cat de mult ne iubim.mp3

Kristiana - Tu ai stofa de boier .mp3

Kristiana - Pe cine nu lasi sa moara .mp3

Kristiana - Nu te vreau pentru o zi .mp3

Kristiana - Lumea-i rea,invidioasa .mp3

Kristiana - Daca-s sti ziua cand mor.mp3

Kristiana - Bine faci,bine gasesti .mp3

Florin Salam & Kristiana - Jura-te.mp3

Copilu_De_Aur_&_Kristiana_-_Bine_Faci_Bine_Gasesti.mp3

05.FLORINEL SI IOANA - SUNT BOLNAV DE DRAGOSTE.mp3



JoacaRomane-ALBUM
Sorina - Criza financiara.mp3
Sandu Ciorba - Mi-am zapacit dusmanii.mp3
Nicolae Guta si Sandu Ciorba - Di la di la.mp3
Narcisa - Tiganul meu e nas.mp3
Narcisa - Bate vantu latra cainii.mp3
Bogdan de la Cluj - Viata mea iubirea mea.mp3
Bogdan de la Cluj - Nu pot trai fara tine.mp3
Babi Minune - In caruta vreau sa stau.mp3
Babi Minune - Fata bulibasului.mp3
Alex de la Orastie - Da-mi gurita ta.mp3
Alex de la Orastie - Uite tata nora ta.mp3


Regele si Regina 2009
10.Nicoleta Guta & Cristi Dules - Am ajuns sa te iubesc.mp3
08.Nicoleta Guta - Langa tine.mp3
09.Nicoleta Guta - Tiganul mafiot.mp3
07.Nicoleta Guta - Fara stele pe cer.mp3
06.Nicoleta Guta - Esti un mare dracusor.mp3
05.Nicolae Guta - Mi se face dor de tine.mp3
04.Nicolae Guta - Lasa-ma sa plang.mp3
03.Nicolae & Nicoleta Guta - Fara tine.mp3
02.Nicolae & Nicoleta Guta - Am gresit.mp3
01.Nicolae & Nicoleta Guta - Am crescut si eu o fata.mp3


Tae porcu tata socru-album
Alex de la Orastie - Sarut mana mama mea.mp3
Alex si Laura - Nora pentru mama.mp3
Babi Minune - Mai stai o clipa.mp3
Denisa - Plangi inima si suspini.mp3
Liviu - Am noroc.mp3
Nek & Claudia si De Marco - Iti dau tot ce am pe mine.mp3
Nicolae Guta - Am o gagica geloasa.mp3
Nicolae Guta si Roxana Printesa Ardealului - Taie porcul tata
socru.mp3
Nicoleta Guta - Mi dai o gurita.mp3
Puiu Codreanu - Am avut mandre 1000.mp3


Talente fara numar ALBUM FULL
14.Adrian Minune & Copilul de Aur - Trenul vietii mele.mp3
13.Adi de la Valcea & Octavian Francezu - Nu mai sunt frate.mp3
12.Vali Ciubotaru - Te-as blestema.mp3
11.Rudy Ploiesteanu - As pune capat vietii mele.mp3
10.Lele - Vorbeste lumea.mp3
09.Kristiyana - Hai arunca la valoarea ta.mp3
08.Fratii de Aur - Sukara mireasa.mp3
07.Evanda din Timisoara - Esti baiat bun.mp3
06.Damany - Te iubeste.mp3
05.Copiulul de Aur - Eu iubesc doua femei.mp3
04.Catalin de la Buzau - Iubire iubire.mp3
02.Bogdan Artistu - Sa impartim acelasi pat.mp3
03.Brandy - Asculta-mi inima.mp3
01.Biju - Nebuna mea.mp3


Viorica din Clejani si Margherita - Alo Haway.mp3
Florin Salam - Azi e ziua ta.mp3
Susanu - Mai tare ca Alibaba.mp3


Pagina: 11 12 13

Niciun comentariu: